Friday, January 7, 2011

Song to say goodbye


Ne-am pierdut unul pe altul de trei ori. Înainte ca doi. Astăzi ca orice altceva.

E mai bine să ştiu că mă urăşti decât că mă iubeşti, aşa nu o să mai suferi. După nimeni din lumea asta nu se merită să suferi aşa cum ai suferit tu după mine.

Sper să nu mă ierţi niciodată pentru toată durerea pe care ţi-am provocat-o fără să vreau. În felul ăsta n-o să am cum să te mai rănesc vreodată. Pentru că e uşor să răneşti, chiar şi atunci când nu vrei.

Mi-ai spus că eu te-am învăţat să iubeşti. Sper să o faci în continuare. Nu vreau ca eu să-ţi fii dat şi să-ţi fii luat asta. Nimic nu începe şi nu se termină cu mine, dar tu probabil ştii asta deja.

Ştiu că acum sunt o dezamăgire şi nu, nici atunci şi nici acum nu am spus-o ca să mă contrazici. Diferenţa este că acum nu o vei mai face. Şi mă bucură asta.

Şi din moment ce tot de la Placebo a fost prima melodie, lasă-ma să citez un vers “you and me won’t be unhappy”.

Ne-am prăbuşit împreună şi sincer nu ştiu care pe care a tras după el.

Sentimentele nu vor mai fii împărţite în două corpuri.

Ţi-aş spune să mă uiţi, dar ştiu că deja ai făcut-o.

Nu cred că o să ne mai vedem vreodată.

Uneori e pur şi simplu mult prea târziu.

Nu mai sunt fata pe care ai iubit-o.

Timpul ne iubeşte pe amândoi.

Să nu-ţi fie dor de mine.

O să fie bine.

Adio. Poate.

4 comments:

  1. it's a song to say goodbye...

    ReplyDelete
  2. ii aud cuvintele, dar sa stii ca niciodata nu te va ura. Oricat e mult ai vrea tu.

    ReplyDelete
  3. Sau oricât de mult ar vrea el...

    ReplyDelete

Vorbește-mi.