Monday, January 3, 2011


Străine, când o să ne vedem pentru prima dată? Străine, dacă ne-am văzut deja şi nu ştim niciunul asta?

Hai să-ţi zic eu cum facem. Indiferent dacă ne-am mai întâlnit până acum sau nu, să-ţi ridici ochii din pământ când o să trec pe lângă tine ca să mă priveşti. Şi să-ţi scoţi şi mâinile din buzunare ca să-mi arăţi că nu ascunzi minciuni. Şi să-mi zâmbeşti aşa cum nu mi-a mai zâmbit nimeni până acum. Aşa cum nu ai zâmbit nimănui până acum. Şi atunci o să ştiu. O să ştiu că eşti tu.

S. Nu vreau să fie nevoie să ne pierdem ca să ne dăm seama cine suntem de fapt.
Să-mi zâmbeşti, bine? Să nu uiţi să-mi zâmbeşti.

6 comments:

  1. Să-ţi zâmbească, asta te-ar face să te întrebi la ce se gândeşte.

    ReplyDelete
  2. Asta m-ar face să-l recunosc din mulţimea de oameni :].

    ReplyDelete
  3. cuvintele tale se imbina atat de melodios si de sincer...
    ma fac sa mai vreau sa citesc...
    iar si iar...

    ReplyDelete
  4. Nu vreau să fie nevoie să ne pierdem ca să ne dăm seama cine suntem de fapt.

    De multe ori reusesti sa materializezi ce simt si eu. Posturile tale imi fac ziua mai frumoasa, multumesc :)

    ReplyDelete
  5. Eu îţi mulţumesc că mă citeşti! :)

    ReplyDelete

Vorbește-mi.