Wednesday, March 30, 2011

Zece


Photo by RetroSupply on Unsplash

1. Habar nu ai că-ţi ştiu micul secret. Deşi, sinceră să fiu, aş prefera să nu-l ştiu.

2. Când o să fiu mare vreau să fiu ca dumneavoastră. Nici nu ştiţi cât de mult vă admir.

3. Eşti încă prietena mea.

4. Ai mare grijă de ea. N-o da în bară. Doar eu ştiu cât de greu e s-o adun din bucăţele. Te iubeşte.

5. Mi-aş dori să putem fi prietene în fiecare anotimp. Nu doar vara. Mi-aş dori să mă suni, nu ca să mă întrebi ce fac, ci ca să-mi vorbeşti despre tine. Când te-am văzut acum câteva săptămâni, erai cu totul o altă persoană. Mi-aş dori să te cunosc din nou.

6.

7. M-a durut să văd că-ţi aminteşti... Nu mă aşteptam. Ai fost cel mai bun prieten al meu. Şi totuşi, nu eu te-am pierdut, ci tu te-ai pierdut de mine. Da, oamenii se schimbă, dar nu eu sunt cea care nu ridică capul din pământ când trece pe lângă tine. Eşti altul. Mă doare. Poate e mai bine că nu ne mai vorbim. În felul ăsta, nu avem cum să stricăm ce a rămas. Chiar dacă n-a mai rămas... nimic.

8. Mi-e teamă că după ce vei pleca nu vom mai fi prietene... deşi spunem mereu că asta n-o să se întâmple.

9. De fiecare dată când îmi spui că mă iubeşti, îmi vine să te întreb "de ce nu m-ai iubit atunci?"

10. Mă bucur că nu mai vorbim. M-am săturat să-mi spui în fiecare zi că eu sunt motivul pentru care te autodistrugi.