Wednesday, March 16, 2011

Dacă


Photo by Sam Manns on Unsplash

"Dacă, Dacă, Dacă!
Mai lasă-l pe Dacă
să se odihnească,
nu crezi că s-a săturat
să vină zilnic pe buzele tale
cu toate valizele după el?
Are şi el familie,
are şi el copii,
lasă-l să trăiască", i-am spus.

Ea m-a privit lung
şi a întrebat:
"Şi totuşi, Dacă...?"

Şi-atunci Dacă a sosit
în pijamale şi papuci de casă.

"Fă-mi o cafea tare
şi grăbeşte-te!
În cinci minute trebuie să fiu
pe un alt continent,
mai sunt atâţia oameni
care mă cheamă
doar să le spun că
nu eu am răspunsurile la întrebările lor."

Dianei.

What should we do? Put our lives on hold just because they don't know how to act? No honey, we have to keep going.

2 comments:

  1. Daca, ii "prietenul" omului cu o constiinta si nu numai. Unii nu-l au ca "prieten" pentru ca fie nu au capabilitatea sa premediteze unele actiuni, altii vor doar sa mearga cu capul inainte oriunde s-ar duce.

    ReplyDelete

Vorbește-mi.