Monday, February 21, 2011

Cu sufletele spate-n spate


Photo by Ivan Jevtic on Unsplash

Sufletul meu stă cuminte
în spatele ochiului stâng,
e prea timid să-ţi spună
ce simte,
aşa că se mulţumeşte
să privească dragostea altora
prin geamul ăsta maro,
pe care îl spăl în fiecare zi
doar cu apă sărată.

Sufletul tău e prea leneş
să mai simtă ceva,
vrea doar să se odihnească
în talpa piciorului drept,
e foarte obosit de la cât
s-a chinuit să mă iubească,
dar eu am ştiut mereu că n-o reuşească,
în fond, cine-ar putea iubi o fată

cu ochi căprui ca ai mei?

3 comments:

  1. Nu conteaza geamul pe care-l iubesti si motivul de ce-ai iubi un geam caprui...
    Poate ca n-a reusit sa iubeasca, a fost datorita ca nu a existat un motiv.

    ReplyDelete
  2. "în fond, cine-ar putea iubi o fată
    cu ochi căprui ca ai mei?"

    Multe persoane, just wait and see.

    ReplyDelete
  3. Doua suflete... diferite...sau poate nu !

    ReplyDelete

Vorbește-mi.