Friday, February 25, 2011

Baby, I cannot say if it is our love or the day that's ending.

- Bine. dovedeşte-mi că mă înşel. Uită-te în ochii mei şi spune-i numele fără să zâmbeşti.
Și ea a zâmbit.

"M-am băgat în asta fără să vreau... Știi... Și simt că îl am peste tot, că mi-a intrat pe sub haine, prin pantofi şi curând o să mă astupe cu totul şi... Ana, o să mă doară rău..." 
(24 septembrie 2010)

Atunci când eram mică mă gândeam că la 18 ani o să fiu un om mare. Mă imaginam înaltă, cu părul foarte lung şi manichiură franţuzească. Acum că am 18 ani, mă simt mică. Mult prea mică. Și nu sunt deloc cum credeam că o să fiu... Dar nu-mi pare rău.

2 comments:

  1. placut sfarsit.
    nici mie nu imi pare rau..

    ReplyDelete
  2. placut titlu. placute sentimentele ce reies de-aici.
    "şi simt că îl am peste tot"...

    ReplyDelete

Vorbește-mi.