Saturday, February 19, 2011

O zi de sâmbătă

1. How long before you save me, baby?

2. 
Astăzi erau doar nişte pahare de cafea goale pe banca aia. Poate unii şi-au încălzit puţin sufletul şi mâinile până să se despartă. Nu ca noi.

3. Dialog:
- Ce-i cu tine?
- Nimic.
- Haide, te cunosc ca în palmă, doar eşti copilul meu.
- Eh...
- Te-ai certat cu tata?
- Nu.
- Atunci?
- Nu ştiu.
- Ai aşa... o stare proastă ?
- Da.
- Păi, de ce?
- Nu ştiu, nu mă simt bine.
- Cum aşa? Ce te doare?
- Aici mă refer. Nu mă simt bine aici. Nu e "acasă", înţelegi? E locul în care vin să dorm şi să mănânc, dar nu e "acasă". Nu mă simt bine aici...
- Hai, măi... Ce-ţi veni? Uite, diseară ne jucăm remi, bem ciocolată caldă şi ne uităm la un film, vrei? Poate aşa o să te simţi puţin mai ca "acasă", ce zici?
- Da, poate...
Asta nu se rezolvă cu un joc de remi, cu o ciocolată caldă sau cu un film, mama. Dar ce rost avea să-ţi spun? Oricum ştii deja. Nici pentru tine locul ăsta nu e "acasă". Nici tu nu eşti fericită aici. Nimeni din casa asta nu e.

4. "Dacă aş fi un gest? Nu ştiu... Probabil aş fi genul ăla de îmbrăţişare din care vrei să te desprinzi, dar nu poţi pentru că e prea strânsă", i-am spus.

5. Insanity - doing the same thing over and over again and expecting different results.

6. Cred că o să mă salvez de una singură până vii tu.

1 comment:

Vorbește-mi.