Monday, February 14, 2011

Joia ni se îndeplinesc mai uşor dorinţele

Vă zic eu, Joia ni se îndeplinesc mai uşor dorinţele.

Ne cad mai multe gene şi întotdeauna ghicim pe care obraz sunt. Vedem mai multe avioane, iar stelele căzătoare nu au doar program de lucru nocturn. Ora 11:11 nu apare numai o singură dată pe zi, ci la fiecare oră. Cu puţin noroc, la fiecare minut chiar. Şi sunt sigură că dacă aş intra într-un magazin să cumpar lumânări pentru tort, n-aş găsi niciuna. Joia toţi îşi sărbătoresc ziua de naştere. Ştiu că vor stinge lumânările suflând o singură dată. Sau păpădiile.

E luni. Va dura mai mult de trei zile până ziua de Joi va veni. Nu soseşte săptămânal şi nici măcar lunar. Dar o înţeleg. E ocupată. Doar sunt atâţia oameni pe la care trebuie să treacă. Chiar dacă pentru alţii ea e Luni, Marţi, Miercuri, Vineri sau Sâmbătă. Duminică niciodată. E ziua în care încarcă bateriile stelelor ca să poată muri iar şi iar şi iar...

Spune-mi, dacă astăzi ar fi Joi, ce ţi-ai dori?

9 comments:

  1. gingas;x
    daca azi ar fi joi.. mi-as dori sa fi fost aici si sa-mi saruti buza.

    ReplyDelete
  2. nici nu stiu ce mi-as dori - nu cred ca e in regula treaba asta.
    foarte dragut, pana joi o sa ma gandesc la niste dorinte.

    ReplyDelete
  3. daca azi ar fi joi...mi-as dori sa fie vineri.

    ReplyDelete
  4. @ 29decembrie: Mulţumesc. Dacă chiar te refereai la mine şi nu ai greşit la tastat, nu. M-am lăsat de sărutat alte buze. O să mă păstrez doar pentru mine o vreme.

    @ anca: Ar fi în regulă să nu ştii din simplul motiv că ai deja tot ce ai nevoie. Sau n-ar fi? Oricum, aşa cum ai zis şi tu, ai timp. Mulţumesc!

    @ Nadia: Doar atât?

    @ The Scientist: Nu nu nu. Mai degrabă o rochie. Chiar vreau o rochie roşie.

    :]

    ReplyDelete
  5. daca azi ar fi joi mi-as dori ca sa-l imbratisez pe el...:-<

    ReplyDelete
  6. @ Anne: Da, doar atat. Sa fie vineri. Ziua dinainte de-al intalni pe el.

    ReplyDelete
  7. Timpu' sa se-opreasca intr-o joi.

    ReplyDelete
  8. când am scris postul ăsta habar n-aveam că m-am născut într-o zi de joi. acum cu atât mai mult îmi place ziua asta! :)

    ReplyDelete

Vorbește-mi.