Saturday, May 21, 2011

"Good morning, sunshine!"



1. “Ce-ar fi dacă teoria universurilor parelele ar fi adevărată? Ce-ar fi dacă ar exista un univers paralel cu al nostru, identic, dar diferit? Ce-ar fi dacă acolo ar exista un A, un C, o T, o A? Poate că ei ar fi ca noi, dar diferiţi. Poate că ar exista un A curajos, un C sincer, o T puternică şi o A fără puţine sufletele. I-aş felicita din tot sufletul care mi-a mai rămas. L-aş felicita pe A pentru că avut curaj să-şi înfrângă temerile. L-aş felicita pe C că a putut să fie sincer. Aş felicita-o pe T că a avut puterea să nu renunţe niciodată. Aş felicita-o pe A pentru că a avut multe suflete. Şi mai ales, aş felicita iubirea dintre ei. Felicitări, iubire! Până la urmă ai învins! A noastră a pierdut...”

Expeditor:
+4073...
Recepţionat:
16:21:34
Astăzi.

- Mi-ai făcut ziua mai frumoasă
- Atunci înseamnă că azi nu am trăit degeaba

2. - Uite, ştiu că ai tu o cutie cu amintiri… Am şi eu să-ţi dau ceva. Iniţial plănuisem să ţi-l dau înainte să pleci, dar o să ţi-l dau acum.
A deschis mapa. A scos un desen. L-a întins spre mine.
- Nu stiu dacă îţi mai aminteşti… Dar nu voiam să pleci de aici fără să ai ceva de la mine.
Şi aş fi vrut să-i zic multe. Să-i mulţumesc cu tot sufletul pentru că mi-a arătat că încă mai sunt oameni pentru care a contat cel mai mărunt lucru pe care l-am făcut. Oameni care nu uită.
- Oh doamne… o să plâng.
N-am ştiut ce altceva să-i spun.