Tuesday, July 12, 2011

Inseparabili



Să plouă! Să plouă toţi norii din lume!
Arca lui Noe aşteaptă
câte două suflete din fiecare soi,
dar de dragul omenirii
las-o să plece fără noi.

Să plouă! Să plouă toţi oamenii din lume!
Să plouă cu
glezne şi umeri şi
cuvinte care nu s-au spus niciodată,
să curgă pe străzi,
să ne intre în case,
în pat şi în haine...
să locuim mai mulţi oameni
sub aceeaşi piele.

Să plouă toate sufletele care ştiu să plouă!

Și noi,
de pe marginea prăpastiei,
să plouăm
mai frumos decât Icar.

9 comments:

  1. mie-mi ploua cu nesat cand te citesc. :)

    ReplyDelete
  2. este sublim. "sa plouam mai frumos decat Icar" mi-a mers direct la suflet.

    ReplyDelete
  3. scrii foarte bine!
    se întîmplă rareori să zic că mă regăsesc în poezia altora, tu, însă, ai ceva care mă face să cred că mă văd în oglindă, nu doar la nivel de idee, ci şi de formulare.
    bravo!

    o să te urmăresc cu plăcere. am mai citit cîteva din postările tale şi trebuie să zic că într-adevăr semănăm.

    diana

    ReplyDelete
  4. Mulţumesc mult! Să ştii că la fel am simţit şi eu când ţi-am citit poeziile. :)

    ReplyDelete
  5. Daca Lady Gaga ar scrie poezii, ar fi in genul asta ;) E un compliment :)

    ReplyDelete
  6. Cred că e unul dintre cele mai originale, ca să zic aşa, complimente pe care le-am primit. Mulţumesc! :D

    ReplyDelete

Vorbește-mi.