Thursday, August 5, 2010

Junior Summer University

Mi-e dor de:
  • emoţiile din prima zi
  • prima seară
  • necunoscut
  • colegele mele de cameră
  • dezordinea imensă din camera noastră
  • patul meu de sus
  • oboseala de la prezentările facultăţilor
  • arâstâşa
  • prânzurile şi cinele la cantină
  • micurile dejun pe fugă în cameră
  • cursurile
  • provocările
  • glumele
  • mafia
  • cho-cho
  • Nestea-ul băut la 3 dimineaţa
  • duşurile la comun şi conversaţiile de acolo
  • marea de oameni în tricouri albastre cântând am doar 18 ani pe stradă sau în autobuz
  • serile nedormite
  • dimineţile cu soare
  • cerul roşu
  • campus
  • camera 59
  • ciocolata aia albă, bomboanele ălea mentolate şi Raffaelo
  • îngeraşul
  • alarma lui Amy cu “pierde vară”
  • momentele artistice
  • şalău şi Alejandro
  • oficiu
  • etajul 3
  • plimbarea cu barca
  • Booha
  • trepte
  • Piezişă
  • îmbrăţişări
  • momentul în care ceilalţi aplaudau atunci când “chiţăiam”
  • ondulator
  • cântecele de munte la chitară
  • pastilele dulci pentru răguşeală
  • agitaţia şi pălăvrăgeala
  • mesajele cu “te aşteptăm la cantină” sau “tuu ieşi la uşă
  • târgul de pureci şi pizza cu surprize
  • şampoanele pe care le-am împrumutat
  • căsuţa
  • filmele văzute la 4 dimineaţa
  • cornurile mari cu ciocolată 7 days
  • pâinea cumpărată la 6 dimineaţa
  • badge-urile
  • activităţile de grup
  • şedinţele
  • revistele
  • ultima seară
Dar cel mai mult îmi lipsesc oamenii… E ciudat să mă trezesc şi să fiu singură într-o cameră ordonată. Baia e mult prea mică şi tăcută iar mâncarea era mai bună atunci când aveai cel puţin încă 3 oameni la masă cu tine.
Îmi lipsiţi mult de tot…

2 comments:

  1. Shi mie imi e dor d voi shi mai ales sa t trezesc dimineatza:).Sa "chicotim" on parcu central:))).sa imi kntatzi knd n suim intr'o chestie aglomerata:)), sa dorm l cursuri:)) shi sa joc mafia:)).Mi'e dor sa fie dezordine in kmera pt k asha n simtzeam bine:)).Mi'e dor sa rad cu tn pana l 5 dimineatza:))

    ReplyDelete

Vorbește-mi.