Sunday, July 17, 2016

Bruised

Play la piesă ca textul să aibă sens. De mult nu am mai dat peste o melodie care să-mi fie oglindă. Și culmea e că știu piesa asta de mult timp, dar abia astăzi am ascultat-o așa cum ar fi trebuit. Și culmea este că fix astăzi piesa asta mă explică și îmi este sens.

În mine se trag focuri încrucișate, iar tu ești în centru. Greșesc. Nu numai că ești în centru, dar îmi ești centru. Echilibru. Ești civilul și ești dinții de lapte. Unde să te mai ascund ca ceilalți să nu te vadă? Ești peste tot și ești călcâiul lui Ahile. Ești umărul lui Ahile. Glezna. Omoplații. Brațele. Coatele. Șoldurile. Cum fac să mă apăr când totul a fost (este?) al tău? 

Te iau de mână și te așez între literele unui poem. Acum nu vei putea muri cu adevărat niciodată.

How do I get to live
when you're my Achilles heel,
my Achilles ankle,
knees,
hips,
ribs
and shoulders.
You tell me,
how could anyone ever survive
to such an absolute takeaway
of themselves?


Must you keep my baby teeth 
In the bedside table with my jewelry 
You still sleep in the bed with me 
My jewelry and my baby teeth.

No comments:

Post a Comment

Vorbește-mi.